Forum Bydgoski Fanklub Star Wars Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Re - aktywacja członków fanklubu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bydgoski Fanklub Star Wars Strona Główna -> Ogłoszenia Zarządu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Myles
ten bez Facebooka



Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 21:07, 04 Cze 2013    Temat postu: Re - aktywacja członków fanklubu

Jak niektórzy zauważyli, ostatnio w BFSW nastąpiła pewna stagnacja. W związku z tym, postanowiłem opublikować listę rzeczy które trzeba wykonać. Zgłaszanie chęci do wykonania konkretnych punktów, w tym temacie.

1. Prelekcja na każdym spotkaniu, zaczynając od lipca.
Proponowane tematy(oczywiście jeśli ktoś ma inny pomysł to żaden problem)
- Imperium bez Imperatora
- Sithowie - historia i zwyczaje
- Organizacje zrzeszające władających Mocą(ale nie Jedi czy Sithowie)
- Najdziwniejsze/najciekawsze zwierzęta Gwiezdnych Wojen
- Flota Imperium
- Admirał Daala i eksperymentalne okręty z Otchłani
- Yuuzhan Vongowie
- Najciekawsze/najfajniejsze/najmniej znane/inne rasy inteligentne z Uniwersum
- Siły specjalne Rebelii i Imperium
2. Konkursy kilka razy w roku(niekoniecznie z nagrodami)
Proponowane tematy:
- konkurs obrazkowy(kawałek zdjęcia i "jaka to postać/statek?")
- konkurs muzyczny(fragmenty utworów z Sagi i gier)
- wiedzówka
3. Fanpage na Facebooku
Przydałoby się nas trochę rozreklamować.
Do zrobienia: pozbierać porządne zdjęcia pokazujące ludzi w strojach, opisanie strojów(w kilku słowach, np. Człowiek Pustyni z Tatooine) i zrobienie jednej galerii na fanpage'u.
Musi być też wyznaczona osoba, która na tydzień przed spotkaniem będzie wrzucać informacje o tym, że się ono odbędzie. Przydałby się też ktoś, odpowiedzialny za pisanie krótkich kilkuzdaniowych minirelacji z akcji fanklubu i tworzenie do nich galerii.
4. Strona fanklubu Bardzo pomaga ona np. TISW. Dzięki temu ludzie z całej Polski dzwonią do nich, żeby robili akcje to tu, to tam. Fanklub bardzo dużo może dzięki temu zyskać:
- promocja
- dodatkowe fundusze(np. na stroje, organizację urodzin, nagrody do konkursów, grill itp.)
- fajne akcje kostiumowe


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Myles dnia Wto 21:25, 04 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vhipir
Wiceprezes



Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz Miedzyń

PostWysłany: Wto 21:51, 04 Cze 2013    Temat postu:

Punkcikiem trzecim, czyli fanpejdżem, mogę się zająć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darth Kedar




Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bocianowo

PostWysłany: Śro 7:10, 05 Cze 2013    Temat postu:

Co do fanpejdża, to najważniejsze aby osoby z zarządu miały do niego dostęp. To wystarczy.

Rezerwuję temat Floty Imperium. Jak będę wiedział, że będę na jakimś spotkaniu, to go zrealizuję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LELIS
Prezes



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz Miedzyń

PostWysłany: Śro 10:28, 05 Cze 2013    Temat postu:

Już nie kombinujmy z fanpejdżem Smile Nie zabijajmy pozytywnej inicjatywy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darth Kedar




Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bocianowo

PostWysłany: Czw 17:33, 06 Cze 2013    Temat postu:

Zróbcie grupę fanklubową na fejsie i wrzucajcie tam info (przynajmniej każdy dotanie powiadomienie) o akcjach itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vhipir
Wiceprezes



Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz Miedzyń

PostWysłany: Czw 18:05, 06 Cze 2013    Temat postu:

Z tego co widzę, to na fejsie jest taka grupa. Ma aż 3 członków... Nie wiem kto ją założył, ale można ją ożywić zamiast zakładać kolejną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LELIS
Prezes



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz Miedzyń

PostWysłany: Czw 20:40, 06 Cze 2013    Temat postu:

reaktywujmy starą grupę

kto jest adminem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vhipir
Wiceprezes



Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz Miedzyń

PostWysłany: Czw 20:41, 06 Cze 2013    Temat postu:

Adminem jest chyba Ragnus.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LELIS
Prezes



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz Miedzyń

PostWysłany: Czw 20:45, 06 Cze 2013    Temat postu:

Ale ty możesz aktceptować więc to nieważne Smile

Poczytajcie opis grupy
zapis znaleziony w krypcie facebooka Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sance




Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 16:21, 10 Cze 2013    Temat postu:

Cześć. Więc ja może się przedstawię zanim coś napiszę. Jestem Agata, ta od mówienia na wszystkich "pan/pani" i od rysunków. I po pierwsze: jeśli można, to bym chciała(o ile się zgodzicie) pisać relacje z przejawów aktywności fanklubu, bo lubię robić takie rzeczy i mogę napisać te co już były, tzn. z wizyty w domu dziecka na Stolarskiej i tego festynu dla rodziny czy coś ( przypomnę sobie pełną nazwę, nie martwcie się),( ale to akurat bym się musiała jeszcze spytać co dokładnie robiła wtedy reszta obecnych bo ja właściwie tylko pilnowałam wystawy). Ze spotkań tez mogę pisać sprawozdania. I razem z tym tematem to jeszcze zdjęcia, te co mam to tylko przypominam, że ktoś coś miał mi przesłać, żebym na Gmaila, na galerię tę od Picasa Web Albums wstawiła, co właściwie zmotywowało mnie do utworzenia konta na forum. I jeszcze chcę powiedzieć, że jeśli chodzi o nagrody do konkursów to jeśli chcecie mogę się tym zająć, ale miło byłoby mnie przynajmniej ze 2-3 tygodnie wcześniej powiadomić, ze mam coś wymyślić, i jeszcze tylko dodam, ze im więcej ktoś będzie mi przypominał, dopytywał,narzekał, ze długo i ogółem zawracał głowę tym, że mam zrobić nagrody do jakiegoś konkursu, tym szybciej się za to zabiorę ( tak dla świętego spokoju)i tym sprawniej i lepiej mi to pójdzie. I przepraszam, ze ta wypowiedź jest taka długa i ma zapewne kilka błędów składniowych/językowych/interpunkcyjnych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mandous




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmno/Nakło

PostWysłany: Pon 22:37, 10 Cze 2013    Temat postu:

Ja wrzuciłem już wszystkie swoje archiwalne zdjęcia z ostatnich 6 miesięcy, a jakoś specjalnie dużo tego nie było

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak chcesz login i hasło do galerii, a nie masz to pisz PW albo tutaj.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mandous dnia Pon 22:38, 10 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Myles
ten bez Facebooka



Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 23:14, 10 Cze 2013    Temat postu:

Sance napisał:
Cześć. Więc ja może się przedstawię zanim coś napiszę. Jestem Agata, ta od mówienia na wszystkich "pan/pani" i od rysunków. I po pierwsze: jeśli można, to bym chciała(o ile się zgodzicie) pisać relacje z przejawów aktywności fanklubu, bo lubię robić takie rzeczy i mogę napisać te co już były, tzn. z wizyty w domu dziecka na Stolarskiej i tego festynu dla rodziny czy coś ( przypomnę sobie pełną nazwę, nie martwcie się),( ale to akurat bym się musiała jeszcze spytać co dokładnie robiła wtedy reszta obecnych bo ja właściwie tylko pilnowałam wystawy). Ze spotkań tez mogę pisać sprawozdania. I razem z tym tematem to jeszcze zdjęcia, te co mam to tylko przypominam, że ktoś coś miał mi przesłać, żebym na Gmaila, na galerię tę od Picasa Web Albums wstawiła, co właściwie zmotywowało mnie do utworzenia konta na forum. I jeszcze chcę powiedzieć, że jeśli chodzi o nagrody do konkursów to jeśli chcecie mogę się tym zająć, ale miło byłoby mnie przynajmniej ze 2-3 tygodnie wcześniej powiadomić, ze mam coś wymyślić, i jeszcze tylko dodam, ze im więcej ktoś będzie mi przypominał, dopytywał,narzekał, ze długo i ogółem zawracał głowę tym, że mam zrobić nagrody do jakiegoś konkursu, tym szybciej się za to zabiorę ( tak dla świętego spokoju)i tym sprawniej i lepiej mi to pójdzie. I przepraszam, ze ta wypowiedź jest taka długa i ma zapewne kilka błędów składniowych/językowych/interpunkcyjnych.


A więc zostałaś mianowana człowiekiem od relacji Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bydgoski Fanklub Star Wars Strona Główna -> Ogłoszenia Zarządu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island