Forum Bydgoski Fanklub Star Wars Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Wybory Zarządu 2010 - 04.12.2010

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bydgoski Fanklub Star Wars Strona Główna -> Ogłoszenia Zarządu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Demon




Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:02, 09 Lis 2010    Temat postu: Wybory Zarządu 2010 - 04.12.2010

Jak zostało wspomniane na dwóch ostatnich spotkaniach, w grudniu, jak co roku, zostaną przeprowadzone wybory do Zarządu BFSW, który będzie prowadził fanklub przez kolejne 12 miesięcy. W październiku miała miejsce ankieta, na której głosowaliśmy nad zmianą stanu osobowego Zarządu BFSW. Od grudnia tego roku będzie funkcjonował Zarząd 4 osobowy, czyli prezes, 2 wiceprezesów, oraz skrabnik.

Krótkie przypomnienie, oraz informacja dla nowych fanklubowiczów. Do wyborów zgłaszają się osoby w wieku 18+, każdy startujący na którekolwiek stanowisko, winien uzupełnić zaległe składki przed wyborami (jeśli takowe posiada) aby mieć czyste konto, inaczej nie zostanie dopuszczony do wyborów. Z kolei jeśli chodzi o wyborców (tutaj już wiek nie jest istotny), to mogą głosować pełnoprawni członkowie BFSW, czyli osoby które odwiedziły minimum 3 spotkania z rzędu i wyrażają chęć bycia częścią fanklubu oraz zaczynają płacić składki, oraz osoby, których z kolei zaległe składki nie przekraczają trzech niezapłaconych.

Teraz krótkie info jak przebiegają wybory. Niedługo pojawi się lista osób uprawnionych do głosowania. Ostatnio nastąpiły małe rotacje, mamy nowych członków, z kolei w następnym miesiącu również dla niektórych będzie to trzecie spotkanie więc pewne sprawy trzeba uporządkować.

Podaję przebieg wyborów na przykładzie:

Mamy zasadę, że aby głosowanie było ważne, każda sprawa w której głosujemy, musi mieć uzyskane 50%+1 głosów, czyli np. mamy w fanklubie 30 osób. Żeby głosowanie było ważne, musi wziąć udział minimum 16 osób, czyli 50%+1.

Każdy startujący na jakiekolwiek stanowisko, musi również uzyskać 50%+1 głosów aby dostać się do Zarządu. Czyli np. kandydat na stanowisko dajmy na to skarbnika, przy stanie liczebnym 16 wyborców, musi uzyskać 9 głosów (50%+1). Oznacza to, że nawet jak jest jeden kandydat na to stanowisko, który uzyska powiedzmy, 7 głosów, nie dostaje się do Zarządu. Musi mieć tych głosów przynajmniej 9. W innym przypadku, robi się wybory uzupełniające.

To tyle, przed samymi wyborami przypomnimy Wam jeszcze o tym. Mam nadzieję że przyjdziecie tłumnie i gęsto spełnić swój obywatelski obowiązek Smile

Kandydaci mogą zgłaszać się do dnia 27 listopada, czyli wypada to tydzień przed grudniowym spotkaniem. Miło by było gdybyście dodali ze 2-3 zdania, czyli obiecujcie drogi na Euro 2012, kiełbasę wyborczą, podwyżki itd. No i najważniejsze, dodajcie na jakie stanowisko startujecie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Demon dnia Wto 17:04, 09 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mandous




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmno/Nakło

PostWysłany: Wto 17:54, 09 Lis 2010    Temat postu:

To jeszcze kilka zdań ode mnie. Wklejam tabelkę z zaległymi składkami. Na chwilę obecną 30 osób ma prawo głosu, a 2 osoby nie mają takich uprawnień, ale pamiętajcie, że ta tabelka nie uwzględnia grudniowej zbiórki składek, a zatem jeszcze się to może mocno pozmieniać. Jak ktoś ma zaległe 2 składki to w grudniu musi zapłacić przynajmniej jedną (choć mile widziana byłaby spłata całego zadłużenia Very Happy).

W grudniu też 3 osoby zaliczą trzecie spotkanie i o ile wykażą takie chęci i wpłacą pierwszą składkę, automatycznie znajdą się w fanklubie i będą mieli wpływ na jego przyszłość.

Uprawnień do kandydowania nie robiłem bo nie ma to większego sensu. Każdy wie ile ma lat, a ja nie mam sił tego wyszukiwać, a jednocześnie każdy kto chce kandydować, a ma jakieś zaległości musi pamiętać, że w grudniu na początku spotkania zgłaszamy się do mojego biurka Very Happy

Od siebie polecam zaangażowanie się w działanie Zarządu. Fajna zabawa, częstsze spotkania i w ogóle miło jest brać czynny udział w spotkaniach Very Happy

UPRAWNIENIA:
[link widoczny dla zalogowanych]

A jak ktoś ma jakieś obiekcje to zaraz w odpowiednim topiku wkleję to dokładniej rozpisane.[/url]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mandous dnia Wto 17:55, 09 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Śniący




Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łochowo

PostWysłany: Śro 23:46, 10 Lis 2010    Temat postu:

A jakże: spełnimy obywatelski obowiązek! Wreszcie uda mi się wyrwać z Poznania akurat na termin spotkania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Esmerill




Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tuliszków

PostWysłany: Czw 0:08, 11 Lis 2010    Temat postu:

A może jakaś lista kandydatów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ragnus
Legen-dary Zarząd



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Osowa Góra

PostWysłany: Czw 0:51, 11 Lis 2010    Temat postu:

Jak na tą chwilę jeszcze nikt się nie zgłosił, więc listy nie ma. Będzie 28 listopada : P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darth Kedar




Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bocianowo

PostWysłany: Sob 11:09, 13 Lis 2010    Temat postu:

to ja kandyduje na vicepreza. gdzieś już pisałem swoje obietnice wyborcze (http://www.bfsw.fora.pl/ogloszenia-zarzadu,13/wybory-nowego-prezesa-i-wybory-uzupelniajace-10-07-10,798.html), więc ich nie powtarzam, bo mam narazie za sobą pół kadencji Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darth Kedar dnia Sob 11:11, 13 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Demon




Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:15, 14 Lis 2010    Temat postu:

Esmerill, ten wątek został założony po to, żeby ludzie się zgłaszali, więc jak się zgłoszą, to będą kandydatami, o ile będą spełniali warunki o których mówiliśmy Smile Ok, więc na dzień dzisiejszy, kandydat jest jeden.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Esmerill




Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tuliszków

PostWysłany: Nie 15:41, 14 Lis 2010    Temat postu:

Heh dużo tych kandydatów nie ma Smile Chyba na spotkaniu trzeba będzie wybierać ochotników (specjalnie tak napisałem jakby ktoś nie wiedział Very Happy).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ragnus
Legen-dary Zarząd



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Osowa Góra

PostWysłany: Nie 21:48, 14 Lis 2010    Temat postu:

Praca w zarządzie podczas tego roku podobała mi się i chciałbym dalej ją kontynuować jako wiceprezes.
Będę starał się dalej wymyślać różne aktywności ruchowe czy karciane. Oraz obiecuję nie prowadzić prezentacji w stylu "O okrętach część 1" Razz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ragnus dnia Nie 21:49, 14 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Demon




Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:30, 27 Lis 2010    Temat postu:

No nic, z braku chętnych (szkoda, wielka szkoda, wsytdzić się) na zabawę w prezesa, zgłaszam swoja kandydaturę na to stanowisko. Kiełbasy wyborczej obiecywać nie będę, bo dostaliście ją w lipcu Smile Starać się będę za to, robić wszystko, żeby spotkania były lepsze, starać się o nasz udział w różnych imprezach itd. Czyli krótko mówiąc, wszystko ku chwale BFSW.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mandous




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmno/Nakło

PostWysłany: Sob 20:11, 27 Lis 2010    Temat postu:

Dobra, skoro szykuje się już tyle zmian, to ja też dołożę swoje trzy grosze by urozmaicić te wybory i wprowadzić jakiś powiew świeżości do zarządu fanklubu Smile W związku z tym wystartuję na stanowisko... skarbnika. Zapowiada się ekscytująca walka i już nie mogę się doczekać pisania relacji z tych wyborów Smile

Dodam jeszcze, że w zasadzie na chwilę obecną nie oferuję od siebie nic ponad to co oferowałem przed rokiem. Chyba, że coś w praniu wyjdzie.
Jeśli zostanę wybrany na to stanowisko, to:
- będę reprezentował fanklub na wyjazdach
- będę obecny na większości spotkań, a jak mnie nie będzie to zadbam o to by pojawił się zastępca, który zabierze wam wasze pieniądze Smile
- będę prowadził stałe rozliczenie z tego ile mamy kasy, a ile wydaliśmy
- będę pisał relacje samodzielne i grupowe z niektórych spotkań i z wyjazdów

I w zasadzie wszystko to (pomijając punkt trzeci) mógłbym robić nie będąc w zarządzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Demon




Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:30, 30 Lis 2010    Temat postu:

Lista kandydatów na poszczególne stanowiska:

Prezesa:
1. Demon

Wiceprezesów:
1. Darth Kedar
2. Ragnus

Skarbnika:
1. Mandous

Jak wygląda u nas głosowanie, można poczytać o tym w pierwszym poście tego tematu, na samym spotkaniu jeszcze przypomnimy o zasadach jak i o tym kto jest uprawniony do głosowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bydgoski Fanklub Star Wars Strona Główna -> Ogłoszenia Zarządu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island